2019. november 4., hétfő

Bemutatkozás

Szeretettel üdvözöllek!

Gál Ildikónak hívnak, Budapesten élek, 2019-ben végeztem az integrált energiarendező tanfolyamot Rózsás Andreánál (IET Mester-Oktató Tréner) és Kanyó Eszternél (IET Mester-oktató).

Jelenleg felsőfokú integrált energiarendező vagyok.

Több mint 15 éve érdekelnek az alternatív gyógymódok, módszerek – a lista nagyon hosszú lenne. Hobbi szinten rengeteget olvastam és foglalkoztam különböző dolgokkal és jártam magam is kezelésekre. A teljesség igénye nélkül pár dolog: kineziológia, SVT, Omyno, gyógyító kristályok, angyali gyógyítás...

Egyszer csak rátaláltam az IET-re és azt éreztem ez az én utam. Egyszerűen minden együtt van meg benne, amire csak szükség lehet! Szerintem ez maga a csoda!!!


Véletlenek nincsenek, Te sem véletlenül találtál ide.


Miről szól az oldalam?

A gyógyulásról, gyógyításról, segítségnyújtásról, szeretetről - angyali energiák segítségével.

Tulajdonképpen nem csak a test fizikai megbetegedései gyógyíthatók az integrált energia technika segítségével, hanem mindenfajta blokk vagy elakadás esetében használható (pl. fizikai, mentális, spirituális, karmikus). A hatékonyságot fokozza, ha az ember valóban hisz is a gyógymódban. Annál hatékonyabb, minél inkább képes valaki az adott problémát elengedni.

Fontos tudni, hogy a kezelés nem csak felnőttek esetében használható, hanem gyerekeknél is működik, ami megint csak egy plusz pozitívum.

Továbbá hatékony személyesen és távkezelés útján egyaránt. 
És valóban működik!!!

Szívesen segítek - jelenleg távkezelés formájában - ha hozzám fordulsz, részleteket e-mailben vagy telefonon megbeszéljük !



Kapcsolat: blanche.elephant@gmail.com 

Bővebben az IET-ről: Energia Technika Oktatás

Facebook: IET Közösség csoport, Felemelkedés Rózsái csoport

Ajánlott oldalak: JóPortál

Kapcsolódó irodalom: Doreen Virtue: Gyógyítás angyalokkal, Esther és Jerry Hicks: Kérd és megadatik, Louise L. Hay: Az erő benned van, Judy Hall: Kristálybiblia, Chantel Lysette: Angyalkód





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése